Saturday 25 November 2017

Mt4 Forex Trading Prediktiv Custom Indikator Forex


MT4 Forex Trading PREDICTIVE Custom Indicator. For å svare på de mange forespørsler om koding av EAer basert på verktøyene mine, kan jeg fortsatt kodes strategier med sannsynlighetsmåleren, Heart of Forex og NewsTimesFilter selv om disse verktøyene endret eier. Så i andre ord, hvis du vil ha en EA filtrert basert på Sannsynlighetsmåleren og eller Heart of Forex og / eller NewsTimesFilter, og hvis du eier den, er det fortsatt mulig som før. Feil å stille spørsmål til dine forskjellige strategier, indikatorer varsler kodinger gjennom de vanlige forespørsel skjema på min hjemmeside FerruFx MT4 koding tjenester. Takk igjen for din kontinuerlige tillit og troskap. Veldig mye verdsatt. Ønsker dere alle mange pips. FerruFx - Professional Coding Services EAs Indikatorer Alerts.08-24-2009, 08 24 PM. Join Date Sep 2006.Location New Zealand. Dette nettstedet som selger sannsynligheten måleren har vært nede i måneder. Så hvordan kjøper man Prob Meter da .08-25-2009, 04 54 AM. Join Dato februar 2007.Dette nettstedet som selger sannsynlighetsmåleren har vært nede i måneder. Så hvordan kjøper man Prob Meter da. Hvilken side snakker du om Mine er fortsatt oppe og Kjører siden år. Gjør det du snakker om nettsiden til den nye eieren av dette verktøyet. FerruFx - Professional Coding Services EAs Indikatorer Alerts. Dear Fellow Traders. Jeg ønsker å ønske dere alle en flott 2010 sunn og full av lykke og velstand. Oppgi en stor takk for alle dere som fortsetter å gi meg deres selvtillit siden år for deres spesielle codings. Remember at selv om jeg ikke lenger er eier av PM, HoF og NTF, er jeg fortsatt i stand til å kode EAer basert på dem eller noen andre indikatorer selvfølgelig. Alt det beste, FerruFx. FerruFx - Professional Coding Services EAs Indikatorer Alerts.05-23-2012 10 26 PM.07-12-2010 09 16 PM. MetaTrader og ZeroCode.05-11-2010 09 44 PM. MetaTrader og ZeroCode.07-19-2007 03 05 PM. Join oss - last ned MetaTrader 5.Copyright 2004-2016.Disclaimer er et online forex-fellesskap og gir ikke noen form for investering eller meglingstjenester i finansielle markeder. MT4 Forex Trading PREDICTIVE Custom Indicator. Hi alle Forex Traders. I am glad for å vise deg det nye verktøyet jeg kodet Sannsynlighetsmåleren Dette flotte verktøyet gir deg 100 tillit og handel uten stress Ingen linjer, ingen histogrammer å se. Uansett din handelsstil, må du alltid vite om du handler i riktig retning. Sannsynlighetsmåler vil vise deg ikke bare måten, men styrken til denne retningen. Etter å ha observert dette verktøyet, vil du kunne definere slutten av den nåværende trenden og starten på reversen. Alle verdiene vil vise deg veien .-- - Tiny eller Standard Box. It kan brukes på alle tidsrammer og på noen av disse 19 parene. De første 3 Meter verdiene er ikke basert på noen tidsrammer og vil være det samme på M1 eller H1. Den fjerde og femte verdien er basert på dagens tidsramme. Det globale resultatet i prosent vil være annerledes hvis du bytter mellom TFs. Here er et eksempel på live trading board 12 resized charts. Parameters settable av users. The parametere av de 2 ekstra indikatorene MACD og Stoch. Posisjonen av boksen på diagrammet. Farger av de 5 indikatorene og text. Choice av en liten boks med bare verdier i stedet for den store. Et alarmalternativ popup eller e-post er også tilgjengelig ved en sannsynlig sannsynlighet. Hvordan dekrypterer sannsynlighetsmeterverdiene. Alle verdier og farger må overvåkes nøye. 1 Multi - Info mer enn 75 rødgrønn for sterk Up Down trend.2 Indikatorstyrke 0-1-2 for sterk Ned trend, 7-8-9 for sterk Opp trend, 3-4-5-6 for sidevei.3 Valuta Par Range av 5 eller flere mellom de 2 valutaene Eksempel 7-2, 9-3 etc for en sterk Opp trend, 0-5, 2-8 etc for en sterk Do wn trend.4 og 5 rød farge for Down trend, grønn for Up trend og Orange for sideway. The globale verdi i prosent må være nøye og med erfaring du vil få følelse. Denne verdien er kombinasjonen av de 5 verdiene som er oppført ovenfor 75 -80 er et godt poeng for å utløse en handel. Eksempel på hvordan jeg handler med det, legger Meter på M15 og 2TFs under M5 og M1 Først må de to ekstra indikatorene på de 3 TF-ene være enige. Se deretter tallene på de 3 andre indikatorene spiller ingen rolle hvilken TF fordi nummeret vil være det samme. Hvis disse tallene er omtrent de som jeg foreslo i forklaringen ovenfor, ville Global være nær et godt inngangspunkt 75 synes å fungere bra, men med erfaring vil vi alle finne vår som vi er komfortable med. For avgang, når du vil se at Multi-info begynner å reversere på 3 TFs Det er den som reagerer mest raskt. Vil du være en ekte vellykket handelsmann, mer info her og du vil fange neste Trend. Ta kontakt med meg hvis du har spørsmål. Jeg ønsker y du har mange pips. Looks litt kostbar på 67 USD. Få forummedlemmene rabatt her Også jeg ser ikke en garanti på din nettside eller ebay-auksjon. Hvorfor er det. Hva slags garanti vil du ha som du vet? , holly grail eksisterer ikke og jeg hevder ikke at denne er 100 handelsmenn bruker den allerede med gode tilbakemeldinger og det er ingen feil jeg testet det 6 måneder før utgivelsen. Ingen kampanje på dette tidspunktet. Takk for din interesse. FerruFx - Professional Coding Services EAs Indikatorer Alerts. Mar 4 2008, 06 50 PM. Hi alle Forex Traders. I er glad for å vise deg det nye verktøyet jeg kodet Sannsynlighet Meter Dette flotte verktøyet vil gi deg 100 tillit og handel uten stress Ingen linjer , ingen histogrammer å se. Uansett din handelsstil, må du alltid vite om du handler i riktig retning. Sannsynlighetsmåleren vil vise deg ikke bare måten, men styrken av denne retningen. Etter å ha observert dette verktøyet, vil du kunne definere slutten av den nåværende trenden og begynnelsen av omvendt Alle verdiene vil vise deg veien .--- Tiny eller Standard Box. It kan brukes på alle tidsrammer og på noen av disse 19 par. De første 3 Meter verdiene aren t basert på noen tidsrammer og vil være det samme for M1 eller H1. Den fjerde og femte verdien er basert på dagens tidsramme. Det globale resultatet i prosent vil være annerledes hvis du bytter mellom TFs. Here er min personlige live trading bord 12 resized charts. Parameters settes av bruker s. Parametrene til de 2 tilleggsindikatorene MACD og Stoch. Posisjonen av boksen på diagrammet. Fargene på de 5 indikatorene og teksten. Kod av en liten boks med kun verdier i stedet for den store. eller e-post er også tilgjengelig ved en sannsynlig sannsynlighet. Hvordan dekrypterer sannsynlighetsmeterverdiene. Alle verdier og farger må være nøye. 1 Multi-Info mer enn 75 rødgrønn for sterk opp ned trend.2 Indikatorstyrke 0-1 -2 for sterk ned trend, 7-8-9 for sterk opp trend, 3-4-5-6 for sideway.3 Valuta Par Range range 5 eller more mellom de 2 valutaene Eksempel 7-2, 9-3 etc for en sterk opp trend, 0-5, 2-8 etc for en sterk ned trend.4 og 5 rød farge for Down trend, grønn for Up trend og Orange for sideway. The globale verdi i prosent må være nøye og med erfaring du vil få følelse Denne verdien er kombinasjonen av de 5 verdiene som er oppført over 75-80 er et godt poeng for å utløse en handel. Eksempel på hvordan jeg handler med den, legger Meter på M15 an d 2TFs under M5 og M1 Først må de to ekstra indikatorene på de 3 TF-ene være enige. Så se tallene til de 3 andre indikatorene, uansett hvilken TF fordi nummeret vil være det samme. Hvis disse tallene er omtrent de som jeg foreslo i forklaringen ovenfor, så ville global være nær et godt inngangspunkt 75 synes å fungere bra, men med erfaring vil vi alle finne vårt som vi er komfortable med. For avgang, når du ser at Multi-info begynner å reversere på 3 TFs Det er den som reagerer mest raskt. Vil være en ekte vellykket handelsmann mer info her og du vil fange den neste trenden. Ta kontakt med meg hvis du har spørsmål. Jeg ønsker deg mange pips. Mar. 7 2008, 07 16 AM. For de som hadde besøkt Sannsynlighetsmålerens nettside i dag, må jeg si beklager. Faktisk, et lite vindu som et webkamera, eller jeg vet ikke hva som vises på siden. Sannsynligvis fra et lite skript for nettstedstatistikk Jeg satte i går, jeg fjerner det bare, og det ser ut til at vinduet fortvinner. Takk for deg r forståelse. Han alle Forex Traders. I er glad for å vise deg det nye verktøyet jeg kodet Sannsynlighet Meter Dette flotte verktøyet vil gi deg 100 tillit og handel uten stress Ingen linjer, ingen histogrammer å se. Uansett din trading stil, trenger du alltid å vite om du handler i riktig retning Sannsynlighetsmåleren vil vise deg ikke bare veien, men styrken til denne retningen. Etter å ha observert dette verktøyet, vil du kunne definere slutten av den nåværende trenden og starten på reversen Alle Verdiene vil vise deg veien .--- Tiny eller Standard Box. It kan brukes på alle tidsrammer og på noen av disse 19 par. De første 3 Meter verdiene er ikke basert på noen tidsrammer og vil være det samme på M1 eller H1 for eksempel. Den fjerde og femte verdien er basert på dagens tidsramme. Det globale resultatet i prosent vil være annerledes hvis du bytter mellom TFs. Here er et eksempel på live trading board 12 resized charts. Parameters settable av users. The parametere av de 2 ekstra indikatorene MACD og Stoch. T han posisjon av boksen på diagrammet. Fargene på de 5 indikatorene og teksten. Kod av en liten boks med kun verdier i stedet for den store. Et alarmalternativ popup eller e-post er også tilgjengelig ved en sannsynlig sannsynlighet. dekrypter probabilitetsmeterverdiene. Alle verdier og farger må holdes nøye.1 Multi-Info mer enn 75 rødgrønn for sterk opp ned trend.2 Indikatorstyrke 0-1-2 for sterk nedtrendning, 7-8-9 for sterk opp trend, 3-4-5-6 for sideway.3 Valuta Par Range rekkevidde 5 eller flere mellom de 2 valutaene Eksempel 7-2, 9-3 etc for en sterk Opp trend, 0-5, 2-8 etc for en sterk ned trend.4 og 5 rød farge for Down trend, grønn for Up trend og Orange for sideway. The globale verdi i prosent må være nøye og med erfaring du vil føle. Denne verdien er kombinasjonen av de 5 verdiene oppført over 75-80 er et godt poeng for å utløse en handel. Eksempel på hvordan du kan handle med den, legger måleren på M15 og 2TF-ene under M5 og M1 Først, de to ekstra indikatorene ars på de 3 TF-ene må være enige Da ser tallene på de 3 andre indikatorene ingen rolle hvilken TF fordi tallet blir det samme. Hvis disse tallene er omtrent de som jeg foreslo i forklaringen ovenfor, ville Global være nær en godt inngangspunkt 75 ser ut til å fungere bra, men med erfaring vil vi alle finne vår som vi er komfortable med. For avgang, når du ser at Multi-info begynner å reversere på 3 TFs, så reagerer den raskest. Ønsker å være en ekte vellykket handelsmann mer info her, og du vil fange den neste trenden. Frykt til å kontakte meg hvis du har noen spørsmål. Jeg ønsker deg mange pips. QUOTE Debbie Johnson 10. juni 2008, 10 44 AM. Hvordan gjør denne indikatoren hjelper oss og hvor nøyaktig det er. Originalt dette er et bekreftelsesverktøy. Hold din egen handelsstil med din egen indikatoranalyse, og se deretter Sannsynlighetsmåleren for bekreftelse. Selvfølgelig er det mulig å bruke frittstående som forklart i den første innleggskombinasjonen av 3 TFs. Accuracy er ikke målbar som th e-handelsmannens egen stil er en del av resultatene. Med andre ord, mine resultater vunnet, er ikke det samme som ditt. Jeg vil senere poste i denne tråden noen skjermbilder med eksempel på trades. Thanks for your interest. FerruFx - Professional Coding Services EAs Indikatorer Alerts. Here er noen handler laget med sannsynligheten skjermbilder 1,2,3 du vil se progresjonsmålerens fremgang til boksene røde og piler og separering av ema 10 20 og MACD på alle 3 diagrammer som går til nedre siden. Jeg hoppet inn og ut her med 4 handler på 1 og 1 handel med 5 partier. Jeg burde ha oppholdt seg lengre med 5 mye handel, men i tråd med en hodebenshandel holdt jeg det for rundt 5 i den korte spannen 149 01 mindre 11 26 i provisjoner for et netto på 137 75. På skjermbilde 4 gjorde jeg oppmerksom på å se støtte og droppet og hoppet av S3 som du kunne angi som mål, da på vei kunne du sette opp målet på S1. Jeg håper disse eksemplene er nyttige for alle. FerruFx - Professional Coding Services EAs Indikatorer A leres. Here er et eksempel på e-post jeg mottar fra brukerne om sannsynligheten meter. Jeg er en full tid forex handelsmann med nær 10 års profesjonell handel bak meg jeg kjøpte og testet din sannsynlighet meter fordi en venn anbefalte det som med annen handel systemhype, jeg leser det samme, ditt er et godt system som har gode resultater, bla, bla, blah. Den eneste forskjellen jeg fant i systemet ditt og de andre er at DREENE er den eneste som egentlig virker. en faktisk live-konto de siste dagene har lett resultert i over 200 pips ved hjelp av probabilitetsmåleren. Dette er et no-brainer-system som en 8. grader lett kan bruke. Jeg har kjøpt systemer som varierte fra 19 til flere tusen dollar, og bare en har faktisk imponert meg utover tro Prisen på det ene systemet var bare 68 og er etter min mening verdt tusenvis av dollar Det sies at 95 av forexhandlere til slutt svikter i handel med valutamarkedet. Innkjøp dette lett å overvåkningssystem bør plassere deg i den øvre 5 som gjør penger. Ikke bare handler handelsmenn som kjøper systemet, får et utmerket handelsverktøy, de får utmerket kundestøtte som er imponerende, noe som nesten ikke er kjent i disse dager. Jeg ville bare skrive til du og fastslår at jeg støtter ditt handelssystem og jeg planlegger å sende ordet til mine mange, mange venner som handler forexen. Hvis man ønsker det beste programmet å handle, må de ha sannsynlighetsmåleren i systemet. Jo før de kjøper det. , jo raskere vil de tjene penger. Vær så snill å benytte noen av de ovennevnte på noen måte, endret eller uendret. I annonseringen anbefaler jeg sterkt at du også selger systemet ditt på Ebay også. Vær så snill å bruk mitt etternavn av åpenbare årsaker. FærreFx - Profesjonell kodingstjenester EAs Indikatorer Alerts. Thread MT4 Forex Trading PREDIKTIVE Tilpasset Indicator. MT4 Forex Trading PREDIKTIVE Custom Indicator. Hi alle Forex Traders. I er glad for å vise deg det nye verktøyet jeg kodet Sannsynlighet Meter Dette flotte verktøyet vil gi deg 100 tillit og handel uten stress Ingen linjer , ingen histogrammer å se. Uansett din handelsstil, må du alltid vite om du handler i riktig retning. Sannsynlighetsmåleren vil vise deg ikke bare måten, men styrken av denne retningen. Etter å ha observert dette verktøyet, vil du kunne definere slutten av den nåværende trenden og starten av reversen Alle verdiene vil vise deg veien. --- Tiny eller Standard Box. It kan brukes på alle tidsrammer og på noen av disse 19 par. De første 3 Meter verdiene er ikke basert på noen tidsrammer og vil være det samme på M1 eller H1 for eksempel. Den fjerde og femte Verdiene er basert på dagens tidsramme. Det globale resultatet i prosent vil være annerledes hvis du bytter mellom TFs. Here er mitt personlige live trading board 12 resized charts. Parameters settable av users. The parametere av de 2 ekstra indikatorene MACD og Stoch. The. plassering av boksen på diagrammet. Fargene på de 5 indikatorene og teksten. Kobling av en liten boks med kun verdier i stedet for den store. Et alarmalternativ popup eller e-post er også tilgjengelig ved en sannsynlig sannsynlighet. Hvordan dekrypteres Sannsynlighetsmålerverdiene. Alle verdier og farger må holdes nøye.1 Multi-Info mer enn 75 rødgrønn for sterk opp ned trend.2 Indikatorstyrke 0-1-2 for sterk nedtrend, 7-8-9 for sterk Up trend, 3-4-5-6 for sideway.3 Valuta Par Range rekkevidde på 5 eller flere mellom de 2 valutaene Exa mple 7-2, 9-3 etc for en sterk Opp trend, 0-5, 2-8 etc for en sterk Down trend.4 og 5 rød farge for Down trend, grønn for Up trend og Orange for sideway. The global verdi i prosent må være nøye og med erfaring vil du få følelse Denne verdien er kombinasjonen av de 5 verdiene som er oppført ovenfor 75-80 er et godt poeng for å utløse en handel. Eksempel på hvordan jeg handler med den, legger Meter på M15 og 2TFs under M5 og M1 Først må de to tilleggsindikatorene på de 3 TFene være enige. Så se tallene til de 3 andre indikatorene, uansett hvilken TF fordi nummeret vil være det samme. Hvis disse tallene er omtrent de som jeg foreslo i forklaringen ovenfor, så ville Global være nær et godt inngangspunkt 75 synes å fungere bra, men med erfaring vil vi alle finne vår som vi er komfortable med. For avgang, når du ser at Multi-info begynner å reversere på 3 TFs Det er den som reagerer mest raskt. Vil være en ekte vellykket handelsmann mer info her og du vil fange neste trend. Ta kontakt med meg hvis du har noen spørsmål. Jeg ønsker deg mange pips. NEW NewsTimesFilter for å unngå handel i løpet av noen økter eller økonomiske nyheter hendelser mer info. HJEMMEN AV FOREX PROBABILITETSMETEREN - Handel med 100 selvtillit og stress Mindre kodingstjenester Eksperter Rådgivere, indikatorer, varsler, etc mer info. Veldig fint, har du noe handelsresultat ved hjelp av denne indikatoren. Trenger du å se resultatet først. Takk for din interesse. Dette verktøyet er ikke en indikator som kan backtested. visuelle verktøy. Resultater kan være forskjellige mellom handelsfolk Avhengig handelsstil Den beste bruken er som en bekreftelse på din egen handelsstil. Hold de vanlige indikatorene dine analysere og bekreft med dette verktøyet. Det vil si at du går eller ikke. Med erfaring finner du den rette tall du er komfortabel med 100 tillit uten stress. NYHET NewsTimesFilter å unngå handel i løpet av noen økter eller økonomiske nyheter hendelser mer info. THE HJERT av FOREX PROBABILITY METER - Handel med 100 selvtillit og stress mindre koding tjenester Eksperter Rådgivere, indikatorer, varsler, etc mer info. Re MT4 Forex Trading PREDICTIVE Custom Indicator. For de som hadde besøkt Sannsynlighetsmåleren websiden i dag, må jeg si beklager, faktisk et lite vindu som et webkamera eller Jeg vet ikke hva som vises på siden. Sannsynligvis fra et lite skript for nettstedstatistikk jeg satte i går, fjerner jeg bare det, og det ser ut til at vinduet fortvinner. Takk for din forståelse. NYT NewsTimesFilter for å unngå handel i løpet av noen økter eller økonomiske nyheter hendelser mer info. HJEMMEN AV FOREX PROBABILITETSMETEREN - Handel med 100 selvtillit og Stress Mindre kodingstjenester Eksperter Rådgivere, indikatorer, varsler, etc mer info. Opprinnelig sendt inn av Johann. Hi Så du handler kartløs Interessant Kan du gi oss med din handelsrapporter basert på denne indikatoren. Trade Chartless Absolutt nei sa jeg det. Hva jeg sa i et tidligere innlegg er at dette verktøyet er generelt brukt som en bekreftelse på din egen handelsstil, det gir deg du har større tillit til å legge inn eller holde en stilling. Resultater vil være forskjellige mellom handelsmenn Mine har ikke vunnet, fordi vi absolutt ikke har samme handelsstil og bruker ikke samme indikatorer teknisk analyse. Jeg ga også en enkel måte å handle med det alene se innlegg 1 basert på 3 TFs. Hope som hjelper. NYHET NewsTimesFilter å unngå handel i løpet av noen økter eller økonomiske nyheter hendelser mer info. HJEMMEN AV FOREX PROBABILITETSMETEREN - Handel med 100 selvtillit og stress Mindre kodingstjenester Eksperter Rådgivere, indikatorer, varsler, etc mer info.

No comments:

Post a Comment