Tuesday 31 October 2017

Free Aksjeopsjoner Regneark


. Google . ,,,. -,,,. ,. . ,,.Stay i know. Excel Spreadsheets. These er gratis Microsoft Excel regneark for alle å bruke og manipulere for din personlige økonomi. Hvis du ser en feil eller et forslag til hvordan mine maler kan forbedres, gi meg beskjed og jeg vil oppdatere dem hvis Jeg er enig med deg Jeg kan fortelle deg hvordan du oppretter et nytt design med Excel-formler for å passe meglerens provisjoner hvis du trenger hjelp Hvis du bruker en av disse og ønsker å takke meg med en donasjon, kan du bruke denne knappen og min epost adresse. PROFIT-LOSS TRACKING. Den vedlagte Excel regnearket er min månedlige visning av gevinster pluss industrien sammenbrudd av beholdninger sammen med min fortjeneste eller tap tallies per aksje Jeg bruker Yahoo for all informasjon om næringer og sub-industries. I finner det viktig som en del av Min trader s journal for å spore hvor jeg er, ikke bare per aksje, men også hvordan hver opsjonshandel flyter. Noen posisjoner kan ta seks måneder eller mer fra start til slutt, og uten å spore hver handel fra å selge putter og deretter ha stoc k tildelt meg og til slutt å selge et dekket anrop på det, fant jeg det for lett å miste sporet med hvor jeg var. Samtidig, med utsikt på toppen av min månedlige fremgang bidrar det til å minne meg om at det er det store bildet det betyr noe Å miste penger på en alternativ handel betyr ikke at jeg er helt nedover. Jeg finner dette regnearket et av mine beste verktøy for å kontrollere følelsesmessige svingninger vi alle føler i å jobbe aksjemarkedet. Etter å ha brutt bransjens sammenbrudd inkludert i samme visning, holder jeg meg også fra å laste opp til tung i en bransje, uansett hvor bullish jeg er på den. RETURN ON INVESTMENT NAKED PUTS. Vedlagte Excel-regnearket hjelper meg når du skriver nakne putter Jeg vurderer alle valgene ved hjelp av premie, streik, antall kontrakter og gjenstående tid for å bestemme hva min avkastning på investeringsavkastning vil være Ved analysen av hver opsjonskontrakt, sammenligner jeg hvilken streik og premie som er det beste valget for meg. Hvis den underliggende aksjen er svært volatil, kan jeg lett se at salget setter godt ut av penger gir avkastning Jeg kan være fornøyd med den reduserte risikoen Hvis det underliggende lageret ikke er veldig volatilt, kan jeg lett se at jeg må hoppe over det og flytte til et annet lager for gjennomgang. Når jeg har bestemt meg lager og streik, kan jeg prøv forskjellige priser der jeg skal sette min grense for premien som vil tjene meg avkastningen jeg søker etter. Hvert av disse trinnene har blitt automatisk for meg, og jeg kan bla gjennom et halvt dusin valg på mindre enn et minutt for å gjøre det bra ut avgjørelse. Dette regnearket har fortsatt en haug med tidligere opsjonsvurderinger der som eksempler på hva jeg har gjort. RETURN ON INVESTMENT COVERED CALLS. I bruker vedlagt Excel-regneark for å hjelpe meg når du skriver dekket samtaler. Jeg bruker det mye som regnearket over , men for dekkede anrop i stedet for på Excel Spreadsheets. Track Konvensjonelle, Spreads og Binær Options-strategier, pluss 7 ytterligere ytelsessporingskategorier med Options Trading Journal-regnearket. Umiddelbart utformet layout, et vell av knowl kanten, og enkel å bruke. Oversikt over alle ytelsesanalyser og statistikk. Alternativmultiplikatoren kan enkelt endres for forskjellige kontraktstørrelser 1, 100, 1000, etc. TJS-menyen Alle arkene er pent organisert etter kategori. Invester i handel med opsjonshandel Start med å spore handlerne din todayplete pakke, Engangsavgift, En lav pris Gratis ubegrenset support. Kjøp TJS Elite Options 99.

No comments:

Post a Comment